Vi lekte tjuv och polis bara jag och storebror

Praktiken i fredags gick bra även om jag var allmänt borta i huvudet på sista lektionen. Sen mötte jag upp Robert utanför systemet och efter mat och iordningfix hade jag och Robert trevligt hemma hos honom innan vi drog till kåren :) Jag behövde tänka på annat och träffa människor och han också. Kvällen var trevlig med samtal till höger och vänster, första gången jag aldrig dansat på kåren. Erik, Linus B, Martin och Hanna är fantastiska :) Erik var för söt: "HEEEEJ! Sara, jag har tänkt på en sak, varför hänger aldrig vi annars?"  Fin!   Jag och Robert drog vid strax innan 2 till donken innan vi tog bussen hem. 
 
Jag somnade gott och sen bråkade magen hela förmiddagen för första gången på evigheter, kul. Jag städade sen på eftermiddagen igår innan Rasmus kom. Han lagade en av favvomaträtterna och vi såg "Andra chansen", "Stjärnor hos Babben" och "An extremely Goofy movie". Mys! :) 
Jag blev ensam vid strax efter 1 och sen ville jag inte sova så jag kollade "Whose line is it anyway" tills jag stupade vid halv 4. Idag blev jag väckt av Lukas som hörde av sig då han skulle lämna biljetter till sittningen på onsdag, sen kunde jag inte somna om.  Det är Oscarsgalan sent inatt och jag är ledig från praktiken imorgon så egentligen vill jag se den men jag ju stupa innan dess.. 
 
Frukost är intagen och jag ska ha en lugn dag ensam med bokläsning, film och massa mat! Eftersom jag är ledig imorgon så tänker jag skita i att plugga och ta det imorgon istället. Så det så! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0