Varje vinter följs utav en vår

Det är vår i luften och det är big lök på det, äntligen! :) Jag har alltid varit en vår- och höstmänniska, sommaren och vintern är överskattade. 
Jag avslutade kvällen med knäckemacka, varm choklad, en dusch och många timmar i min säng med "Whose line is it anyway" och sällskap på mobilen. Awesome :) 
Sovmorgon idag och sen bara delta på en annan lärares lektioner i 2.5 timme. Jag var därför hemma tidigt och åt lunch. 
Nu är tanken att jag ska göra två matriser och förbereda nästa veckas lektioner lite smått. Musiken är på så nu kör vi! 
 
Imorgon har jag två lektioner på förmiddagen och sen drar jag hem för lunch, plugg och sen kommer kära Emma hit och dricker cola och äter ballerinakex :) sittning imorgon, tema kvarsittning. Det blir awesome! :) Jag är dock nykter och drar hem direkt efter då jag har praktik med lektion och förberedelse på torsdag. Men det blir awesome! Nya pedsexarnas första sittning också, alltid lika intressant. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0