Vad gjorde mannen röd?

Jag fick ca 1 timmes lugn innan nästa sak kom: jag har fått häxan som examinator på fredag.. oh happy day! Dessutom förstår jag fortfarande inte relevansen kring att opponera på hemtentor. Men det är la bara göra det, se glad ut och sen glömma bort det. 
 
Jag gnällde en stund, läste igenom uppsatsen jag ska opponera på en gång och sen åt vi kebabtallrik och fortsatte att se disney och sen Där fick du. Humor :) Sen blev jag plötsligt dödentrött och jag somnade därför vid strax efter 1 medans han tydligen hade legat vaken. Aja, ngn gång ska vara den första för det också ;) 
Idag ringde hans alarm vid halv 11 och då såg vi veckans Glee, båda rös och grät om vartannat, jävla serie! Den är awesome :) och sista låten var mäktig. 
 
Vi åt frukost och såg "Ett småkryps liv", han pluggade en stund och nu är jag ensam för första gången sen i lördags. Känns alltid lika konstigt att vara ensam och alltid lika kul att ha diskussionen: "Nu går jag, hur känns det? Som vanligt, du lämnar mig med mina spöken. Du vill inte att jag ska gå va? Vill du det menar du? Nej.. "  Att vara deltidssambo har sina fördelar och nackdelar.  Jag har mått bra dessa dagar vilket jag alltid gör även om vi gnabbas emellanåt men det är bara roligt. 
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, jag skjuter plugget tills imorgon ( så jag har ngt att göra då också ) och istället ska jag läsa i eftermiddag eftersom jag inte gjorde det igår. Börjat på sista boken i en av mina serier nu, sweet! Ikväll ska jag se film istället för att dra till kåren, jag har lärt mig att har man inte lust med det så är det bättre att stanna hemma faktiskt. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0