Universum är vårt

Veckans seminarieuppgift är klar, jag har städat och tvättat och nu är min mamma här och putsar mina fönster! Erbjuder hon sig så får hon skylla sig själv :p skönt att ha henne här! 
redovianingen igår gick bra, skönt att ha den gjord. Förfest hos Robert och sen kåren en snabbis men det var lamt så jag och Emma drog och pratade 1 timme i hennes bil istället :) blir lagom irriterad dock på vissa människor som tror att de kan styra mitt liv och bestämma vad jag ska göra, jag har ett eget liv med en egen vilja! 
 
Jag somnade gott och skönt att ha städat och fixat idag. Rasmus kom och skrev ut sin seminarieuppgift och pratade en stund tills mamma kom. Hon stannar tills på lördageftermiddag, mys! Och därför tar jag bilen till skolan imorgon, fint ska det vara :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0