Oscarsgalan 2014

För första gången ngnsin har jag möjligheten och faktiskt orken att se Oscarsgalan! Jag har kollat sedan 23:30 med allt från röda mattan och själva galan började vid halv 3 och slutar kl 06:00. Filmnörden i mig hoppar :)  15 minuter in i galan fällde jag mina första tårar när bästa biroll presenterades, han höll ett så otroligt fint tal till sin mamma b.la. Jennifer Lawrence, Bradley Cooper, Zac Efron, Channing Tatum, Jonah Hill och DiCaprio är snyggast hittills! Och jag håller en extra tumme för DiCaprio och Wolf of Wall Street som manlig huvudroll och årets film, ska DiCaprio äntligen få sin Oscar? Jag hoppas :) 
 
Ett par timmar kvar innan jag får sova lite, dock är jag inte ett dugg trött. Dygnet har slagit över nu.. kanske värt att inte lägga sig alls? 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0