Låter tankarna vandra

Bra kväll igår med Rasmus! Hockeyn sög men att bara prata, byta ringsingnaler och äta colanappar var awesome :) Jag somnade gott vid halv 1. 
Idag har varit en fantastisk dag med bra morgon, hyfsat bra föreläsning, härliga skratt, god lunch och lyckats plugga. Idag lät jag huvudet vandra och tillät mig själv låtsas att det var september 2012 då allt fortfarande var bra. För idag, så kändes det precis som då, jag lurade hjärnan till att koppla bort allt annat, se glada ansikten, tycka att skratten var äkta och att det rullade på. Och jag lyckades fantastiskt bra för den känslan jag hade i kroppen har jag inte känt på 1.5 år och det var fantastiskt att känna den :)!  lycka! 
 
Jag ska strax börja skriva klart fredagens seminarieuppgift och sen ska jag göra natchos till kvällsmys. Ikväll belönar jag mig med att kolla på Breaking Dawn part 2 på min iPad, Taylor Latuner i närbild (Y) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0