Kvarsittning 2014

Lektionerna idag gick bara bra och sen hade jag ett par timmar hemma med plugg, glee och mat innan Emma kom :) vi drack cola och pratade om allt vi missat. Vi mötte upp Robert och promenade ner till kåren för sittning. Den var awesome! Martin var det bästa jag sett på länge och fick mig att le från öra till öra med hans klockrena karaktär ned käpp och pipa och ÄNTLIGEN fick jag höra honom sjunga, sångfågel :) Det dansades i one-piecear, maten var god, sällskapet trevligt, nya pedsexarna fick sina namn och pedagogen sjöngs från fönsterkarmen, bästa platsen i hela salen!  Lukas var stupfull men allmänt söt, den pojken alltså.. :)  kvarsittningen 2014 var väldigt lyckad! 

Nu är jag hemma och försöker varva ner, jag har lektioner och måste planera/ rätta imorgon så drog direkt efter sittningen. Surt men det fick vara, tar det på lördag istället då det är öppen kväll :)  upptäckte idag också att jag ser saker som jag aldrig gjort förr och jag är  jävligt sugen, i publiken idag satt ngt väldigt trevligt och som jag insett förr men inte till den här graden. I want a piece of that..baaaaadly. Får göras ngt åt detta vid ett annat tillfälle känner jag. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0