Jag har funderat på att börja odla

Jag stressade med bussen från tåget för att komma hem och sen drog jag ner i källaren till världens bästa Robert! :) Jag skrattade ihjäl mig åt hans uttryck: "Går och självdör i ett hörn" och "Jag har funderat på att börja odla". Älskarde Robert <3  Vi såg "Mästarnas mästare" på play och sen pratade vi resten av kvällen och drack te/kaffe. Mysigt! Jag gick hem vid 2 helt jäkla död och övertrött, somnade som en sten. 
 
Vaknade av vibrationen i mobilen imorse vid 9.30 vilket var för tidigt men ändå bra visade det sig. Jag var pigg och sen har det strulat med datum och skoluppgifter idag pga att jag missuppfattat datum så det var lite kaos ett tag men det har löst lite hyfsat ändå. Mitt läkarbesök på torsdag är flyttat vilket är både positivt och negativt men dagens middag var god och jag har lyckats läsa 70 av 125 sidor tills på fredag och det ger jag mig en klapp på axeln för!  Nu kollar jag hockey, HV-Skellefteå, och snart kommer Rasmus en stund och gör mig sällskap :)  imorgon är det vfu-uppföljning med favvoföreläsaren, DET ser jag framemot + att min mamma kommer på torsdag-lördag. mysigt! 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0