Jag är bara en liten enbärsbuske

Jag somnade som en sten igår och sov 12 timmar istället för 10 som var tanken. Drömde drömmar i en salig blandning om insparken, snö, Växjö, Carro, Tove, Joakim och Rasmus...stabilt! 
Jag skulle pluggat idag men jag var för pigg och ofokuserad för det så istället blev det "Resan till Eldorado" innan Rasmus kom. Vi har ätit hamburgare, sett "Smartare än en femteklassare", "mästarnas mästare", "Vicious", massa Gejmtajm och nu "Johan Glans - worldtour of Skandinavien". Egentligen borde borde vi sova för att kunna skriva hemtenta imorgon.. Han flyttar in här ett par dagar nu för att skriva hemtenta och leka, inte mig emot :) jag saknar den tiden ibland när vi skrev b-uppsats och hade lässtunder, åt en massa mat och sov tillsammans flera dagar i sträck, det var mysigt!  livet är ganska bra :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0