Ja men det läcker ju!

Jag satt 5 timmar i solen igår, fantastiskt! Robert tittade förbi efter sin springrunda och sen kom Rasmus också och språkade :) mysigt! Ibland mår man så bra att man tror att man ska  spricka av vissa grejer, mina grabbar är finast i världen :) 

Jag och Rasmus åt tacos sen och räddade robotar, vi orkade inte fixa hemtenta. Ingen av oss var trötta under kvällen och han ville inte gå hem. Så han stannade över natten och förhindrande mina spöken från att hälsa på. Eftersom vi inte somnade förrän 5 imorse så orkade vi inte med kursstarten, istället somnade vi om, åt frukost och såg film. Mys! Han byggde in mig i en koja också och stack in huvudet och sa hej.. Konstiga människa! 

I eftermiddag har jag klippt mig hos Lisa och fikat med henne och pratat inspark :) hennes hund var där, sjukt söt! Mitt hår blev toppen. När jag kom hem väntade Rasmus utanför och vi har ätit kycklinggryta, gott!  Nu ska det räddas robotar, sen sover han här inatt inför morgondagens fix av hemtenta då vi är lediga imorgon :)

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0