It's funny how some distance makes everything seem small

Oscarsgalan var grym! Även om varken DiCaprio eller Wolf of Wall Street fick något pris.. besviken! 
Jag somnade gott vid halv 7 och sov 6.5 timme. Sen dess har jag lagat alla veckans matlådor, planerat veckans lektioner och tagit en promenad med Robert :) Jag skulle egentligen ha börjat läsa "Vad är kunskap" till seminariet den 21 också men det har jag varken hunnit eller orkat sen. 
 
Imorgon är jag tillbaka på praktiken igen, dock går jag bara med en annan lärare i 2 timmar på hans lektioner och sen hem igen. Min handledare är i Stockholm på klassresa med sin mentorsklass och jag har inga lektioner imorgon så det blir en lugn dag. Hela den här veckan är lugn pga att vissa lektioner är inställda pga prov och andra lektioner är också lugna då de jobbar med sina uppgifter. Skönt! 
Nu ska jag äta knäckebröd och dricka varm choklad innan duschen. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0