I'm the best person you'll ever know

Kvällen på kåren var bra, förfest hos Lisa och sen ett kåren som i ärlighetens namn var dimmigare än på otroligt länge. Har ett antal minnesluckor och har lite svårt att minnas. Men det var kul iaf :) 
Igår mådde jag inte alldeles för bra, jag var en aning bakis. Trots det var jag duktig och rättade på eftermiddagen, Rasmus kom hit och gav mig en rejäl spark i röven för att orka göra det jag skulle. 
Vi åt pizza på kvällen och såg "Mästarnas mästare" och sen den underbara serien "Vicious". 
Jag blev ensam vid strax efter 10 och somnade som en stock vid halv 12. 
 
Sista praktikveckan ngnsin började idag, sjukt! Sovmorgon, solen som sken och sen en engelsklektion som var underbar :) fina elever! 
Middagen är i magen och snart ska disken diskas. Ikväll blir det lugnt inför världens rättnings- och sista förberedelsedagen. Tisdagar i mitt hjärta..  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0