Här bor nu allt det jag minns och bevarat

Vid 3 imorse var jag klar med all text till hemtentan. Vem har sagt att det inte går att göra en hemtenta på en dag? Jag och  Rasmus hade disney-maraton som bakgrundsbrus vilket var mysigt, Ringaren i Notredam är awesome :)  Vi åt baconlindad kyckling, klyftpotatis och vitlökssås till middag, gott! 
 
Vi somnade gott vid strax efter 4 och vaknade av alarmet vid strax efter 11 och åt god frukost :) Vi har båda för en bra stund sen lämnat in hemtentorna och nu är jag ledig resten av dagen och tänker läsa hela dagen! Rasmus ska plugga omtenta och jag fungerar som moraliskt stöd, bra deal!  Hemtentan är luddig som fan och det får bli som det blir. Opponering på en hemtenta på fredag!? What!? Aja, den som lever får se! 
 
Nu ska jag betala räkningar, diska och sen ska vi se veckans avsnitt av How I met your mother. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0