Flygande start - tredjeklass

Jag läste en stund igår, kollade nya gejmtajm och fick plötsligt för mig att försöka hitta och få igång mitt favoritdataspel när jag var liten. Och jag lyckades med det omöjliga! Inte nog med att jag hittade det på piratebay, jag lyckades få igång skiten också! :D klapp på huvudet på mig. 
Jag spelade därför en bra stund igår och lyckats fram tills nu rädda 7 robotar, :) nostalgivärdet var högt! Har aldrig klarat det så nu ska jag fan lyckas. 
 
Annars pluggas det just nu inför det otroligt oreleventa seminariet imorgon. Hoppas det blir ngt bra av det ändå!  Hade svårt att sova idag på morgonen, tror ingen blir förvånad när jag säger att jag drömde mardrömmar om källare, dörrar och mörker? Nej..   varför nu igen? För första gången på evigheter är den typer av drömmar tillbaka, usch!   
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: denise ström

hej! fick ryck idag och ville också hitta det här spelet som jag älskade de som liten och försökte hitta men lyckas inte! hittade de som man kunde ladda ner men det laddas aldrig ner något.. hur fick du det ?! svara gärna på mail :)

2015-01-07 @ 02:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0