Farväl trasiga staket

Tandläkarn igår gick toppen, hon var jätteimponerad av mina tänder! Jag täcknade tandfriskvård och hamnade i bästa gruppen, awesome :) tandläkarskräcken är fortfarande där dock.. Lektionen på eftermiddagen gick bara bra och jag fick mkt rättat under dagen.  Jag drog till systemet och plötsligt mötte jag Rasmus på bussen, den var oväntad. Vi handlade mat och drog hem till mig. Biffar och potatismos är awesome :) tv och sen filmen "This is the end" vilket utan tvekan var den sjukaste filmen vi båda sett, sjukt rolig dock!  Jag fick nattsällskap för första gången på länge vilket var underbart och vi somnade lite efter halv 3. Eller, han somnade, jag låg vaken en bra stund.

Jag har sovit konstigt hela natten/morgonen tills vi vaknade vid 11. Vi åt frukost och vaknade till. Nu är jag ensam sen typ 1 timme tillbaka och jag har diskat. Jag ska ut och gå nu är tanken, det är vår ute! Solen skiner starkt och jag saknar elljusspåret i gemla då, saknar Johannas och mina promenader och Sanne. 

Ikväll drar jag på förfest hos Lisa innan kåren, det blir awesome :) skönt att vara pigg för första gången på länge trots dålig sömn och tidig morgon. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0