Efter solsken kommer värsta regnet

Seminariet idag gick bara bra, att få köra bil är en sällsynt lyx! Jag läste en stund sen när jag kom hem då mamma vilade och sen drog vi till Ikea och åt, köpte nya tallrikar och matlådor och sen handlade vi på Willys :) ikväll har vi städat förrådet. 6 säckar och ett ex antal lådor är borta, hela mammas bil är full.. Men skönt att ha det gjort, mitt förråd försvann med i princip hälften då alla gamla skolgejer och kläder rensades bort! 

Nu jar vi ätit mat och jag är helt slut i kroppen. Imorgon på förmiddagen åker mamma till Växjö och jag tänker spendera hela eftermiddagen/ kvällen med att läsa :) plugget får vänta till söndag för jag behöver en dag ensam och göra vad jag vill. 

Ibland glömmer jag dessutom bort vilka fantastiska vänner som finns i Växjö! Min älskade bästa Johanna skickade ett brev till mig :) jag blev en aning tårögd och leendet var enormt, finaste vän! <3 Det är skönt att veta att människor tänker på mig också ibland och anstränger sig så man inte alltid behöver göra det själv. 

PUSS 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0