'Cause the last few days have gone too fast

Somnade som en sten igår väldigt tidigt, 10 timmars sömn är en sällsynt lyx under vfu:n! 
Hade sista lektionen med en av mina klasser idag, blandade känslor. Man blir en aning rörd dock när man har elever som säger att man är bättre än deras ordinarie lärare och ger positiva kommentarer på ens utvärdering :) awesome!   
 
Imorgon gör jag min sista vfu någonsin på högskolan och det känns fruktansvärt konstigt, dessa veckor har gott lite för fort :/  
Nu är jag hemma och ska bara ha det lugn och skönt resten av dagen! Läsa utvärderingar och kolla igenom morgondagens lektioner blir det dock men det är en baggis :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0