Analfabeten som kunde räkna

Alarmet ringde 08:00 och vi drog på loppis i Kulturhuset och sen Erikshjälpen. Konstigt att vara på Kulturhuset när det såg så annorlunda ut :p jag blev hemkörd och ensam vid halv 11 i förmiddags, skönt att ha mamma här men lika skönt när hon åker. Fått tillräcklig dos de senaste veckorna ;) sen dess har jag ätit kebabtallrik, kollat OUAT och läst ut min bok, "Analfabeten som kunde räkna" :) 

Jag minns inte när jag var ensam när jag var ledig senast, och det var precis vad jag behövde. En dag med att läsa bok, se serie och vara ensam med mina pyjamasbyxor, tystnaden och tända ljus. Riktig myslördag! Jag har haft fullt upp den senaste tiden med massa flängande till Växjö, hängt med Robert, en Rasmus som är här och springer väldigt ofta och nu en mamma som varit här. Ibland glömmer jag att man faktiskt behöver vara själv och idag var det väldigt skönt att vara ensam :) 

Nu ska jag sova väldigt gott x antal timmar, imorgon skriver jag hemtenta och hänger med Rasmus! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0