Vi gratulerar nu här platsar du

Jag somnade gott igår och var uppe "tidigt" för första gångejag n på typ 1 vecka. 11.15 ringde klockan och jag ringde distrikssköterskan på jobbet som var allmänt otrevlig, vissa människor borde inte ha ett sånt jobb. Sen ringde jag jobbet och blev glad då jag är efterlängtad och saknad, då blir man glad! Ska dit på tisdag och onsdag och gå bredvid och fixa. topp!
Har varit ute och gått på eftermiddagen med Robert i den kvava värmen och blev lagom svettig. Därför väntar en efterlängtad dusch nu! 
 
På fredag pyser jag till Växjö över helgen: hämta grejer som mamma köpt i Turkiet , hälsa på måmå och måfa och förhoppningsvs också träffa pappa :) för honom saknar jag väldigt mkt just nu! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0