Supernova

Igår var det dags för årets ljusaste och längsta dag, en dag som jag alltid tyckt är fruktansvärt överskattad även om den kan vara mysig. Gårdagen var minst sagt mysig med lunch, kubb, massa skratt, musik, fina vänner, grillat, kramar, misslyckade kransar, sista minuten-lek och en diskussion om Ryssland vs USA och framtiden med en colaflaska, ölburk och Morganflaska som metafor! Humor :) mysig dag och kväll hos Henke och sen avslut hos Robert! 

Idag är jag lite trött så då jag inte somnade förrän 5 men vågade inte sova för länge så vaknade halv 12. Har ätit mat, duschat och kollar nu Glee-maratonet på 11:an. Ska tvätta senare idag och bara ta det lugnt med serier och bok i min one-piece. Njuter av mina sista riktigt lediga dagar! 

PUSS 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0