Pluggets tidsålder

Igår spenderade jag ett antal timmar på HLK med kära Robert och pluggade. Fråga 2 manglades vilket var skönt! Sen drog jag hem till Herr Söder för första gången på jag vet inte när..troligen sen mars. Mysigt att sitta i hans soffa för en gångsskull som är typ lika bred som jag är lång vilket är perfekt för att ligga raklång i :) vi pratade och hängde på youtube, awesome! Vid 2-tiden gick jag hem och somnade men haft mardrömmar om fusk, HLK och inspark inatt.. uscha.. 
 
Har idag skrivit klart fråga 4, hoppat över 3:an än så länge då 4:an kändes mer jobbig så ville bli av med den. Robert har sällskapat vilket gör att man får en liten spark i röven när han är så duktig :)  Nu är jag hungrig som en jäkla varg då jag inte ätit sen frukost. men vill man göra färdigt först så får det ta sin lilla tid. Bara halva hemtentan kvar nu och har 2.5 dag på mig. Det blir toppen :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0