Jag är blott en bricka i ett spel

Onsdagens utgång var fantastisk! Bra förfest hos Lisa med fina tjejer och alkohol med massa skratt. Ett kåren med fina samtal, kramar med Milan, Martin, jag flög på Robert i början, en mysig Lukas som jag drack ikapp med, två fantastiska Emmor, folk som tog examen, en fin Tobias, en fin Skåne-Linus, en Albin och så mkt glädje :) en full Sara som var förbannat glad! grabbar, tjejer och kåren <3 taxi hem efter en fin stad i ljus och en Emma som sov på soffan. 

Igår vaknade jag redan vid 8 när Emma gick och kunde inte somna om, men totaldäckade igen vid halv 11 till halv 1. Jag frallfrossade och maratonade med Paradise hotel innan Rasmus kom vid 8.  Vi åt pizza, såg film, sträckläste böcker och pratade om onsdagen. Vi somnade vid halv 6 imorse. 

Jag är glad och harmonisk idag då mardrömmarna är borta nu och jag har en hel helg mer eller mindre med Herr. Söder :) mys!  Både läste ut varsin bok inatt så idag blir det börja på en ny. Sommarlov och slapphet ett par veckor är så sjukt välkommet! 

PUSS 
Fina vänner på maskeraden för 2 veckor sen!  Gröna lyktan och powerpuff-pinglorna. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0