I just haven't met you yet

Lördagen var lugn med serier heeeela dagen. Gårdagen spenderade jag med serier och förbereda mig för första veckan på jobbet, sen var Robert här ett par timmar och drack kaffe/te, tjötade och spelade "När då då". Mys på en söndag :) inatt hade jag fruktansvärt svårt att somna.. Därför kändes det som jag precis hade somnat när alarmet ringde. Första dagen på jobbet var jättebra men jättelugnt och mysigt schema, att få läsa på arbetstid är underbart! Jag älskar mitt jobb :) tänk att få betalt för att läsa, gå promenad, följa med till frisören, prata och äta bulle? Fantastiskt! Nu är det ju inte bara det som händer på jobbet men ibland så och det är alldeles underbart :) 6 - dagarsveckan är igång och det är bara att kötta!

Jag är hemma nu och har ätit ärtsoppa till middag, duschen är klar och jag är trött i kroppen efter att ha gått en del på jobbet och att inte vara van att vara uppe så tidigt. Förhoppningsvis somnar jag tidigt inatt för det behöver min kropp känner jag! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0