Gå och lägg dig i skogen och trilla

Jag har nu i eftermiddag/kväll varit ensam för första gången sen i torsdags. Han drog på förmiddagen och jag somnade om en stund. Hur det känns att vara ensam? Ganske skönt faktiskt! Även om jag har uppskattat Rasmus sälskap och mått som en prinsessa då han lagat all mat till oss, klappat på mig och varit allmänt snäll så är det skönt att vara lite själv nu också :) inatt satte våra tankar igång och vi tänkte och planerade saker, awesome!   Det är något särskilt med killkompisar :) 
 
Nu är jag riktigt mätt efter en god middag och lamar i min soffa. Det är tyst och lugnt, dock extremt varmt! Har hängt i solen en stund med Robert idag och städat, det behöves kan jag säga! 
Livet är bra och solen skiner och jag är fortfarande ledig innan jag börjar jobba i ca 2 veckor till :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0