Fotbolls-VM

Jag spenderade torsdagen i solen sen ock kött till middag med Rasmus. Tvättade och hör och häpna: JAG kollade på fotboll och följde spelet!
Jag blev sen ensam vid halv 1 och somnade gott. 

Drog till Växjö igår på eftermiddagen och spenderade kvällen med mamma och Olle. Och såg matchen Spanien - Holland av fri vilja.. Jag måste vara sjuk men det var spännande och heja Holland! Alltid :) 

Idag har varit en fin dag trots att jag hade svårt att somna igår. God frukost, handlat, körde bil i solsken, besökte måmå och måfa i husvagnen i 4 timmar i Hovmantorp. Mat och fika och prat med måmå :) perfekt! Fick sommarkänsla :) sen drog jag till moster och åt lite grillat. Växjö levererar! 
Imorgon äter jag frukost hos pappa. :) pratar och hämtar födelsedagspresent som inte hämtades i januari eftersom jag firade den i Jönköping. Topp :) sen åker jag hem till mitt älskade Jönköping igen. Löööve it :) 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0