When you said you felt so happy you could die

Vilket oväder det blev igår! Tvingades stänga av precis allting och ta tillflykten till min säng med både nalle och min uggla och mest påminna mig om att andas lugnt och få ner pulsen. I början gick det bra med åskan men när den blev värre gick det inte alls.. fy fan. 
Jag somnade gått sen iaf på kvällen och har sovit sådär, mina brända skulderblad är jobbiga att sova med. 
 
Jobbat idag vilket gick toppen :) äta glas, putsa fönster med Tobias och läsa bok b.la. Älskar mitt jobb! Tobias är skön att jobba med, han ska plugga sjuksköterska nu till hösten så vi lär träffas på insparken också, trevligt. Humorn är på topp, tydligen snackar han engelska när han blir full, kan bli intressant xD  
 
Nu blir det film och paradise hotel här hemma hos mig! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0