Omtanke

Jag är ledig idag, och det känns alltid lite konstigt med tanke på att jag annars brukar jobba. Men det är otroligt skönt! :) jobbet igår gick bra och hon vars schema jag bytt till nu smsade igår efter jobbpasset och frågade hur det gått, trots att hon har semester! Då vet man att man har ett bra jobb, att man bryr sig om varandra :) 

Jag åt kvällsmacka och tvättade sent när jag kom hem för att slippa det idag. Så idag ska jag enbart städa.. Men det går fort! Imorgon jobbar jag 16-21 så det är ingen stress med ngt alls, jag hinner vila. Och på lördag försvinner jag lite tillsammans med storebror Rasmus på en syskon/bästavänner-grej och DET längtar jag till ngt alldeles kolossalt. Det blir kul och mys :) det är veckans morot. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0