Nu går jag ut och fäller träd

Somnade som en sten igår efter en massa true blood-avsnitt. Kollat ifatt set jag inte orkat se. Idag har jag varit inomhus igen, tråkigt men sant för min kropp och hud tål inte så mkt sol. 
Ikväll har jag hängt med bästa Disa och bästa Mia :) pizza, vin, skratt, Catching-up och sunes jul mitt i sommaren, grymt! Jag tycker om dem väldigt mkt :) det är skönt att hänga med tjejer ibland, även om dem inte heller är direkt tjejiga av sig. Har även skaffat instagram 20 år efter alla andra. Ni hittar mig på Jonssongerhardts även där! 

Imorgon drar jag på utflykt med den bästa som finns :) 06:50 ringer alarmet så dags att försöka sova snart (även om jag knappt är trött). Det ska bli såå kul! :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0