My head's under water but I'm breathing fire

Tre dagars jobb är till ända. Idag hjälpte jag till mer än vad jag skulle men är det bra jobbarkompisar som behöver hjälp så gör jag det med ett leende :) Så har räfsat lite pinnar och gräs idag utöver allt annat, ibland är man duktig!  Jag slutade jobba kl 16 och just nu är faktiskt den enda stunden jag haft som jag verkligen slappnar av idag. Sen jag kom hem har jag betalat märken, tvättat, lagat middag + 4 matlådor, bäddat rent i sängen och diskat.  Min sista vecka på heltid är i full gång och sommaren har gått fruktansvärt fort! Nästa vecka börjar jag jobba 4 veckor på 80& istället, goe schemat. Det blir nice :) kommer bli konstigt att lämna jobbet efter denna sommaren också och återvända till HLK på ett sätt även om jag längtar efter inspark och träffa alla fina pedagoger igen :) tur att man gillar sitt jobb så att tiden rullar på. 
 
Imorgon är jag ledig, då ska jag bara ta det lugnt, ta sovmorgon och njuta :) På kvällen ska jag på långpromenad om allt blir som jag vill då mitt knä och mitt huvud vägrat sammarbeta med mig de senaste dagarna, min långerunda för första gången på alldeles för länge. Ev. tar jag mr. Söder med mig :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0