Life's too short to even care at all

Att jobba 16-21 är nog inte riktigt min grej, man hinner precis få upp energin innan man ska gå hem och sova igen för att börja jobba 07.45 igen. Efter mkt om och men somnade jag igår och fick den bästa starten på dagen på bussen påväg till jobbet idag. Bokat in häng-tid med världens bästa Jönköpings-Martin. SOM jag saknar honom, så det blir nice att ses nästa vecka och catcha-upp, kramas lite och prata fina saker :) det ser jag framemot!  
Jobbade till 14 idag då det inte fanns ngt att göra sen och sen har jag hållt mig inomhus i denna värme, druckit saft och slappnat av. Ledig fram till måndag nu och det är skönt :) 
 
Imorgon träffar jag Mia och Disa på kvällen och hänger, pratar och äter pizza! Perfekt :) Upp tidigt på lördag sen för utflykt, yaaaay, äntligen! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0