Lata dagar med dig

Veckans jobb är klart, jobbar och sliter vilket jag trivs väldigt bra med :) jag somnar på kvällarna vilket är underbart, somnade 21:30 i torsdags, hur skönt?! 

Igår efter jobbet drog jag hem, bytte kläder och mötte upp kära Robert på vätterstranden för årets första solhäng på stranden och årets första dopp, kallt men fantastiskt skönt efter att ha svettats som en gris på jobbet hela veckan. Fina timmar med min bästa vän :) kvällen igår blev lite tv och sen somnade jag redan vid 11. 

Idag vaknade jag vid halv 12 efter 12, 5 fantastiska timmars sömn. Jag åt god frukost och städade min otroligt skitiga lägenhet samtidigt som jag sjöng en stund. Nu har jag legat i solen 1 timme och ska vara där ett tag till innan Rasmus sällskapar mig ikväll :) sommaren när den är som bäst! Jag njuter av livet och sommaren och vet ni? Snart är det inspark och det är jag galet taggad och laddad inför! 

(Älskar gubbanamnen på årets colaflaskor! ) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0