Kollefink kollefink

Fredagen med Rasmus var mysig med fajitas, massa övertrötthetsskratt, fotboll och film :) han blev kvar här över natten och vi somnade som stockar vid 5-tiden på morgonen. Vi hade en lugn dag i lördags med kebabtallrik, film, Rosa Pantern resa på egen risk och fotboll innan jag pös ner till Robert och kollade fotboll, heja Holland! Och skrattade åt tjockis-ungar. Humor :) 

Igår hängde jag med Rasmus hela dagen med film, han lagade mat med god sås och så läste jag större delen av dagen medan han spelade Back-Packer 3. Enkelt :) framåt natten kollade vi på Alla vi barn i Bullerbyn innan vi somnade gott. Vaknade upp idag i världens varmaste lägenhet och sen gick han hem då han skulle jobba i eftermiddag/kväll. Jag har sett dagens Paradise hotel, ätit glass, och blivit lite nere över att solen är borta igen som lös så fint när jag vaknade.. Istället kollar jag på OTH på 5:an och har lagat matlåda för jobb imorgon och onsdag. Saker som måste göras! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0