Is this the real life? Is it just fantasy?

Jobbade till halv 4 igår efter att ha drömt mardrömmar natten innan om flygplan som kraschar med mig och Rasmus i, när jag vaknat ur medvetslösheten ur drömmen kunde jag bara tänka på att jag måste hitta Rasmus, och han måste leva vilket han gjorde efter att jag gett honom ett antal örfilar så han vaknade ur sin medvetslöshet. Skakade i hela kroppen när jag vaknade, fy fan! Folk måste sluta dö i mina drömmar, sjukt jobbigt. Kom hem från jobbet med vetskapen om att jag är ledig idag. Magiskt! Jag tvättade och Rasmus kom lite efter 17. Vi pratade, skrattade, åt hamburgare, såg fotboll, såg True Blood, läste och hängde på youtube till 4 på morgonen :) underbart! Jag pendlade mellan trötthet och att vara pigg hela tiden men det var för trevligt att hänga med Rasmus igen så jag passade på :) min bästa vän! 

Idag ska jag bara fixa en matlåda, handla och sen hänger jag med min andra bästa vän för första gången på två veckor där också. :) blir så när man jobbar olika tider. Det blir mysigt! Han har sina föräldrars katt Frasse där också så det blir mys :) Imorgon jobbar jag eftermiddag/kväll och sen till 16 respektive 15 på torsdag och fredag. Sen är jag långledig tills tisdagkväll, underbart!!! 

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0