För sagan blir sanning, så länge man tror

Jobbade tisdags och igår också vilket bara gick bra. Igår eftermiddag hängde jag med Robert en stund, allting lika mysigt :) sen på kvällen hängde jag med Rasmus med tacos, Sagan om konungens återkomst och massa prat, och helt plötsligt ställer sig människan och gör sås till min matlåda när jag jobbar i helgen. Hur underbar får man vara? Sås är den grabben bra på :) 
Jag blev ensam vid halv 2 och somnade som en sten. 
 
Idag har min uteplatsdörr blivit fixad så nu kan jag äntligen få in luft igen. Och sen har jag hängt med världens finaste Martin, :) sooooom jag saknat honom! Vi fikade hemma hos honom, pratade en maaaassa inspark och skrattade åt youtubeklipp. Han är så sjukt bra :) och så enkel att prata med och vara sig själv med. Sjukt att det gått 2 år sen jag sparkade in honom! Han är en av de finaste personerna jag någonsin träffat och det går alltid att prata med honom. Fin känsla av lugn i magen :) och att få veta lite hemligheter är aldrig fel!  Och skönt att prata jobb med ngn som förstår hemtjänsten och få dela ris och ros med ngn som har samma typ av schema,tider och jobb :)
 
Nu är jag hemma och ska äta lite. Jobbar helgen nu, sista jobbhelgen för sommaren, det är knäppt! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0