And you can tell everybody this is your song

Jag lever fortfarande i ett stort lyckorus efter gårdagen. Att våga släppa kontrollen, att våga släppa alla tankar och lita på att saker fixa sig, att lita på att andra har koll och fixar saker och att faktiskt ge klara besked, bestämma saker och säga vad man tycker. DET var det bästa med gårdagen :) + alla skratt och lugnet i hela kroppen! 
 
Vi såg Eurotrip sen igår och körde Rysk Roulette med Bertie Botts bönor vilket var sjukt coolt. Snorkråkor, tvål och spya är inte gott.. usch! Men det ledde till många skratt :) 
Jag blev ensam vid strax innan 12 och somnade på 2 röda sekunder. Idag tidigt på morgonen lämnade vi tillbaka bilen och sen har jag spenderat heeeela dagen nerbäddad i min soffa, slappnat av och är nu inne på min 5:e film för dagen :) mys. Jag har även lagat korvstroganoff och matlådor till halva veckan som kommer. Skönt!   Nu åskar det och jag gillar det inte alls.. 
 
Imorgon börjar sommarens sista 6-dagars vecka vilket känns skönt. Min långledighet gick dock lite för snabbt och var lite för bra. Men jobba är kul det också :) jobbar dock till 17 imorgon, sommarens längsta dag, kämpa! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0