You'd think that people would have had enough of silly love songs

Jag kunde inte sova igår, förvånande? Inte direkt. Jag fastnade med Fresh prince of Bel Air på Dreamfilm. Inte bra! Därför var jag trött imorse och halvt stressad så fick bli glasögon idag och det första min handledare säger är: " Hej! Åh har du dina mysiga brillor på dig idag?". Jisses.. 
Dagen har rullat och planerat tills jag inte orkade mer, så vid 14 gick jag hem och har fortsatt hemma en stund och gjort min "plikt" som vän och stöttat en fin vän som haft en dålig dag. Anytime! :) 
 
Jag tänkte ta mig en dusch nu innan jag fortsätter plugga en stund och sen blir det middag. Lax! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0