We are a secret, can't be exposed

Jag hängde med Emma igår på eftermiddagen efter misslyckat försök till att planera. Emma och jag hade trevligt iaf :) jag hade sen en lugn kväll hemma inför dagens vfu. Första dagen är alltid lite speciell då man är ganska blyg fortfarande, ska försöka känna igen kollegor och så vidare. Jag har planerat och träffat en klass idag, trevliga elever :) alltid lika kul med engelska! Jag går dock bredvid min handledare denna veckan då hon enbart har redovisningar i alla klasser, lite halvtrist men skönt på ett sätt också att lära känna skolan och klasserna. 
 
Nu har jag ätit en väldigt tidig middag, diskat och slöar i soffan där jag kommer stanna hela kvällen. Kan ju inte somna innan finalveckan av paradise hotel ;) Imorgon kör vi igen med en engelsklektion och sen planering resten av dagen, måste försöka få mer eller mindre klart historiaområdet. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0