This is what I'm made of

Somnade gott igår efter paradise hotel. Idag har det varit praktik igen 8-16. Träffat en klass till, återstår att se om jag kommer ha ngt med dem, engelska 7 kan bli en utmaning men verkar vara en bra klass!  Fick den finaste komplimangen på länge av två tjejer i den klassen som går i trean: "Du pratar bättre engelska än alla lärare på skolan. Är du från England?". DÅ blir man himla glad :) trevligt samtal med de tjejerna. 
Har sedan planerat resten av dagen och mitt område i historian är klart, min handledare är nöjd och hade inget att anmärka, Awesome! Bara att skriva en uppgift och läsa in mig där annars good to go :) 
 
Nu är jag hemma och ska laga mat snart. Imorgon är det två klasser på praktiken jag ska träffa och sen planering resten av dagen. Det blir awesome! Skönt att gå in i en bubbla och få mkt gjort :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0