The wolf of wall street

Jag fick för mig att förutom städa igår att även rensa garderoben och vid klädhängaren vid dörren. Städningen tog därför typ 3.5 timme, stört! men vill man inte plugga och är på dåligt humör så får man hitta ngt att göra. Mitt humör har pendlat fram och tillbaka hela helgen, jag har stundtals kännt mig totalt värdelös för att sedan vara så otroligt glad och taggad på livet. Sjukt!  
Robert sällskapade mig igår och fick mig att skratta och må bra, han har den effekten på en :) melodifestivalen, varma mackor och filmen "The wolf of Wall Street", sjukt men otroligt bra film! Om inte Dicaprio får en Oscar i år så är det ngt fel.. Jonah Hill var också fantastisk i birollen :) det blir en spännande Oscarsgala den 2 mars!  och det kändes fantastiskt bra igår också att man var påtänkt, att man blev uppmärksammad och att jag fick le som en jäkla galning i hela kroppen. Fantastiskt efter en knepig helg :) guldvärt!  Mina grabbar, mina bästa vänner, Robert och Rasmus, dem vet precis hur de får mig glad! <3   
 
Frukost/lunch är intagen, matlåda till praktiken imorgon fixad, OS tittas där grabbarna vann guld i stafetten innan, grymt! Damerna vann curlingsmatchen mot Ryssland också. Känns som att det är Sveriges OS :) Nu ska jag plugga och förbereda inför veckan. Imorgon är det jag som tar över på PB med mina lektioner i 4 veckor framåt, ÄNTLIGEN! Det här kommer bli bra :) Imorgon är det efter fadderinformation inför hösten 2014. Och jag hoppas att jag och Emma kommer fram till samma beslut och att världen är med oss så att vi får vara faddrar tillsammans, det är trots allt min sista chans och ska jag vara huvudfadder så är jag det helst med Emma :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0