Sanningen är jag är som du

Torsdagen blev lugn hemma sen och jag somnade tidigt efter bokläsning. Fredagen på praktiken flöt på och alla mina planeringar tycker handledaren ser bra ut, score! Bara att köra måndag v.8. 
Jag åkte sen till Växjö, fortfarande lite konstigt att åka förbi Gemla utan att stanna.. saknar det ibland! Jag träffade Johanna på kvällen och fick se hennes lägenhet, där skulle jag kunna på! Det är alltid skönt att träffa Johanna, även om jag visste precis vad hon ville veta och det fick hon också så är det alltid kul :) hon och jag är lika på många punkter och tänker likadant, och jag saknar henne som tusan ibland. Hon är en del av något jag glömt och gärna vägrar erkänna, men hon är väldigt viktig för mig. Och det är alltid mysigt att dricka te med henne, prata framtid, dåtid och om vad som händer i våra liv. Och jag skrattade och blev rädd om vartannat när jag fick höra om Yvonne.. herregud. Vissa människor.. 
Johanna är värd det bästa och jag hoppas att hon får det hon söker!  
 
Igår var det revy efter en lugn morgon då jag somnade som en sten på fredagkvällen. Köra mammas nya bil var awesome :) hämtade måmå och måfa och tog bilen till Ormeshaga för släktmiddag. God mat, en grym revy med fina Emil, Julia och duktiga Håkan på scenen. Fantastiskt! Och mina teatermfilmer är på gång också, bring it! Då vet jag en som blir glad. Eller, två :) måfa börjar bli gammal nu, det märks och det svider i hjärtat..  men vi hade trevligt och jag körde hem dem sen och hade sedan disco i bilen från Linneryd till Växjö, awesome!  Somnade efter att ha spelat flappy bird. 
 
Nu har jag duschat, ätit frukost och fixat film till tåget. 11:24 åker jag till Jönnet igen hem till mitt eget. Alltid det bästa! Ikväll hänger jag med Rasmus och äter mat och kollar film och läser bok :) det vi är bäst på! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0