Relax don't do it

Jag somnade som en sten och var därför hyfsat pigg imorse. Dock har jag haft ont i kroppen idag.. får väll skylla mig själv när förkylningar går överallt. Möte på morgonen då man fick träffa en föreläsare på HLK:s man, raka motsatserna till varandra kan man ju säga! Jag har haft en lektion idag som bara gick bra och sen har jag planerat. Måste göra om en av mina planeringar då två lektioner faller bort pga olika anledningar. Jag åkte hem efter att ha handlat på hemköp, smidigt. Fläskfilygryta till middag imorgon och köpt på min apelsin och kiwi, vägrar bli sjuk!  Jag har lagat korvstroganoff till middag och pratat med Sanne i telefon, jag saknar henne, väldigt mkt! Min lilla klippa, det känns i hjärtat att hon numera bor i Uddevalla :/ 
 
Nu blir det att diska, duscha och sen kasta sig i sängen och kolla serie en stund innan man somnar. 8-15:30 på PB imorgon, det blir en lång dag men det blir bra :) sen hänger jag Rasmus på kvällen och för en gångsskull så lagar jag mat! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0