Lyx i vardagen

Att prata av sig om de senaste dagarna på vfu:n igår med Rasmus var underbart, munnarna gick i ett och det är alltid skönt att bara lasta av, höra hur andra har haft det och få gnälla, skratta och bara ses :) 
Vi såg Mästerkocken, Mia på Grötö och sen Paradise Hotel finalen, jävla människa som vann.. hatar Jeppe! 
Jag somnade som en sten igår och hade sovmorgon idag, vaknade med huvudvärk dock och har haft det hela dagen.. hade även mardrömmar inatt igen, inatt om förfest. Vaknade av att jag skakade i hela kroppen igen, kyla eller drömmens fel vet jag inte.  Praktiken har flytit på trots huvudvärk då det bidrar till extrem trötthet. Dock blev jag lite glad när jag gick hem tidigare då jag inte orkade planera länge och fick ett sms av Robert. Vi fikade nu i eftermiddags och pratade om allt som hör praktiken till vilket behövdes! Roberts och mina diskussioner är alltid givande, nyttiga och bjuder på både seriöshet och skratt, awesome :) Det är skönt att träffa Robert på det sättet och bara prata!  Lyx i vardagen att få ett par timmar med honom idag, då blir man glad :) <3 
 
Nu är jag hemma och packar inför en helg i Växjö. Den årliga nyårsrevyn är i helgen och sen träffar jag eventuellt pappa i helgen. Hoppas det! Imorgon går jag tidigare från praktiken för att hinna med tåget och så träffar jag Johanna på kvällen, och DET ser jag framemot :) saknat henne! 
Nu blir det dusch och sen läsa innan jag somnar tidigt, har en liiiten sovmorgon imorgon vilket är skönt att slippa trängas på bussen. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0