Kära bröder kära kära bröder

Fredagen var föreläsning och sen pluggade jag klart det sista inför seminariet v.7. Sen kom Rasmus och vi åt kött till middag och kollade "På spåret" och gjorde milkshake och sen såg vi "Det regnar köttbullar 2" innan jag blev svintrött. Vi gick och la oss och pratade en stund innan vi totalslocknade vid 3 tiden. 
 
Igår ställde han sig och bakade scones till frukost, hur fin får man vara? Goda var dem också! Äntligen blev det scones som båda haft cravings efter sen i typ september ;)  Jag städade, diskade och tvättade sedan hela dagen igår och han drog på teambuilding med Pedsex. 
Träffade sedan kära Robert på kvällen igår och åt räkmacka, drack vin och kollade "Melodifestivalen", mys :) vi såg sen även "Djävulen bär prada" efter 2 misslyckades val av filmer som vi inte ens såg klart. Hur lyckas man hitta dåliga filmer jämt?  Mysigt hos Robert iaf som vanligt! 
 
Idag har jag sovit som en stock i nytvättade lakan och snart ska jag äta frukost. Jag ska sen planera inför vfu:n som börjar imorgon, sista. Hur sjukt är inte det? Tiden går alldeles för fort..  I eftermiddag träffar jag ev Emma, längesen nu. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0