Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Lektionerna igår gick bra, även historien :) jag var grymt bitter över att inte kunna se semifinalen mot Finland i hockey, men jag "tvingade" mina elever på sista lektionen att live-rapportera, vilket de mer än gärna gjorde då de själva är hockeyintresserade, awesome!!! 

Sen hängde jag med Rasmus efter att ha slöat i soffan med täcke och kudde, jag lagade fläskfilégryta som var klar när han kom och sen såg vi filmen "We're the Millers", bra film :) vi hände på youtube och pratade vfu:er. Vid 2 blev jag ensam och jag somnade vid halv 4. Bra dag! :) 

Jag sov 9 timmar inatt med osammanhängande drömmar om kusinerna på min biologiska pappas sida, om kåren och Joakim var med på ett hörn. Idag har jag heldag med bästa Robert :) bästavän-dagar är alltid de bästa!  Vi har gått en långpromenad och nu är jag bara hemma och har tinat upp mig med en dusch så nu ska jag ner i källarn på fika, mat och mello, mys på hög nivå!  
Har dessutom pratat med Joakim idag en stund för första gången på 6-7 månader, trevligt :) 

Mot källarn! 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0