Jag äter inte klockor men dricker gärna ur

Jag var väldigt nervös i förmiddags, min första  historielektion ngnsin! Men det gick ok, insåg dock att man hinner sjukt mkt mer på en historielektion än en engelsklektion.. Men klassen var trevlig och aktiv, det gillas :) Dock strulade tekniken så lektionen blev inte riktigt som tänkt men nu är iaf första lektionen över och den pressen. Tack och lov! första lektionen med engelska 6 gick bara bra, kan namnen på alla 3 klasser jag har nu. Gäller bara att komma ihåg dem, första testet blir imorgon!  Efter praktiken drog jag hem och sen till Rasmus som är sjuk, skulle bara lämna alvedon men jag blev kvar på hallgolvet och pratade och kollade på när han diskade. Vi både behövde prata efter ett par dagar utan att ha setts och vi hade inget bättre för oss då han var sjuk och min lektion imorgon redan är förberedd. 

Jag drog hem efter 3 timmar och duschade och hämtade mat och gick tillbaka :p vi kollade tv, jag åt mat och vi bara hängde.vardagslyx! Nu är jag sjukt trött och ska snart sova. Har sovmorgon till 9 imorgon men behöver min sömn. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0