I'll be ready

Jag kunde inte somna igår trots tröttheten.. 2.5 timme och ligga och vrida och vända på sig är drygt. 
Idag tog jag sovmorgon från praktiken och planerade sedan där innan jag höll första lektionen på 2.5 år. Den gick bara bra och min handledare gillar min röst och min engelska, big lök! :) lärt mig alla namn i den klassen också, taggar namnleken från insparken för det!  
 
På tal om insparken så var det fadderinformation nu ikväll om insparken 2014, fadderansökan är inskickad till huvudfadder tillsammans med Emma och det återstår att se vad som händer! Jag känner mig mer än redo för huvudfadderuppdraget iaf :) Att träffa fina pedagoger är alltid trevligt och att få krama lite på Disa och Martin samt high-fivea med Zifahm :) träffa Emma var awesome, att bara prata av sig lite.  
Jag har ätit mat, gjort matlåda och ska snart duscha. Sen återstår inget mer denna dagen än att läsa och sova. Praktikens baksida jajamen! Imorgon har jag inga lektioner utan är enbart med på Engelska 7 tidigt på morgonen och sen planerar jag resten av dagen, skönt!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0