I will never fall down again

Jag har haft hotell här sen i söndagseftermiddags med Rasmus men jag klagar verkligen inte, de bästa stunderna är precis innan man somnar och pratar i mörket! Inatt blev det prat om skola och politik och våra släkter, Awesome :)  Nu är jag ensam och har varit på allmänt dåligt humör idag, mitt knä kärvar och jag har 1000 saker att stå i och känner inte för att ta tag i ngt alls av det om jag ska vara ärlig. Och det är alltid lite halvkonstigt när man blir ensam efter ett par dagar med sällskap och jag blir alltid på dåligt humor när jag ska bli ensam. Men Dead by April släppte nytt album idag och det är precis som jag ville ha det, awesome! Därför är jag mkt gladare nu och tänker faktiskt bege mig ut och gå om en stund när när jag hämtat min tvätt :)  Plugget får jag ta efteråt sen tillsammans med ölutmaningen på fb.. tack för den kära nolla Lukas!  Men jag älskar utmaningar och jag ger mig inte så det kan bli intressant för jag är ju såå förtjust i öl..   kul att språka en stund med Lukas igår dock, han är fin :) 
 
Om ni undrar hur det gick med min pp igår så kan jag berätta att jag var klar med manuset och själva pp:n vid 11 igår, efter 6 timmar.. förvisso åt jag mat emellan och spelade candy crush men ändå.. 
Nehe, tvätt och sen promenad! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0