I röda lampans sken jag känner en lögnande färg

Att sova 10 timmar inför en dag på praktiken är en sällsynt lyx och det var alldeles alldeles underbart! Trots det har jag varit hyfsat borta i huvudet idag på eftermiddagen.. men min lektion idag gick bra iaf och det är huvudsaken :) mina elever i engelska 5 är underbara och duktiga!
Jag har varit hemma ett par timmar nu och ätit middag och gjort matlåda tills imorgon samt plockat undan lite inför morgondagens städning. Nu är tanken att jag ska se över morgondagens lektion om Barack Obama och sen ta en skön dusch innan jag kraschar i min säng. Trots 10 timmars sömn är jag fortfarande trött.. vfu:n har den effekten. Kanske borde äta upp mina kiwis också? 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0