Face to face and heart to heart

Jag somnade glad igår igen, tänka sig! Inatt har jag dock för första gången på evigheter drömt om en person som jag inte ska drömma om.. tydligen var han svinfull och vi befann oss uppe på Dalvik på baksidan av G-huset. Och jag hade tänkt att ta det där efterlängtade snacket men sen vaknade jag av att jag skakade i hela kroppen. Om det var av drömmen eller om jag frös det vet jag inte... sådär lagom kul att drömma om människor man inte vill. 
 
Idag var det praktik 8-17. Träffat 2 nya klasser idag, trevligt värre! Sen har jag gjort en av uppgifterna som gäller under vfu:n, tror den är klar. Och nu har jag ätit mat, duschat och parkerat mig i soffan. 
Om en liten stund kommer kära Rasmus och kollar lite tv med mig och sen paradise hotel-finalen. Lyx som heter duga i vfu-vardagen :) Awesome!   Imorgon har jag sovmorgon, fantastiskt :) 
I inlägget under hittar ni svar på 100 frågor, jag hade tråkigt och blev sugen efter att kära Carro gjorde det! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0