Don't let them in don't let them see

Rasmus kom tillbaka sen efter sitt möte då jag bara på 4 timmar lyckats göra ett dokument, jag vägrade powerpoints..   han lagade stuvade makaroner och falukååv samtidigt som vi gnällde på saker och ting och pratade inspark 2014, snart dags igen, så sinnessjukt!  
Vi såg sen "Turbo" och "The three musketeers", den sista var klart bäst med Logan Lerman, muuuums :) 
vi somnade sen gott vid halv 3 och sov till 11. Vi hade egentligen föreläsning idag på varsit håll vid 9 respektive 1 men jag kände mig inte särskilt pigg på det och inte han heller. Därför har vi ätit frukost, kollat OS och "Captain America" för att procrastineata... jag har diskat också, allt för att slippa pp:s..   men nu har jag inget val, det är dags att ta tjuren vid hornen. Är han duktig så kan inte jag vara sämre! ÅH PEST! Att ngt så enkelt egentligen ska vara så svårt, frustrerande och jobbigt.. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0